בוגרי חברון התכנסו בעצרת הספד לחמיו של רבה של הונג קונג | גלריה

נדב דוד No Comments on בוגרי חברון התכנסו בעצרת הספד לחמיו של רבה של הונג קונג | גלריה

החברים מספסל הלימודים בישיבת חברון כנסת ישראל הגיעו לעצרת מספד במלאת השבעה להסתלקותו של חמיו של הרה"ג נתנאל מעודד הרב הראשי להונג קונג ומחבר הספרים שו"ת "מזרח שמש" שהגיע לארץ לאחר ניתוק של שלוש שנים בעקבות מגפת הקורונה המשתוללת בסין

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבוע שעבר התקיימה בבני ברק עצרת מספד במלאת השבעה להסתלקותו של הגאון רבי שלום בשארי זצ"ל ראש כולל באר משה ורב קהילת שוחר טוב בב"ב אשר היה מופלג בתורה ובמעשים טובים ולא החזיק טיבותא לנפשיה. השאיר אחריו דור ישרים בנים וחתנים גאונים ומרביצי תורה.
בין יתר הרבנים שהספידו בעצרת השבעה בלטו בהשתתפותם חבריו מספסל הלימודים בישיבת חברון של הגר"נ מעודד, חתנו של המנוח. בניהם: הרב איתן יפהן ר"מ בישיבת חברון, הגר"צ כהן רב העיר אור יהודה ורחובות, הגרי"מ ביטון רב העיר חדרה ובכפר סבא, הרב בניהו מחפוד דיין בבית הדין יורה דעה והרב חזקיהו סאמין, מנהל אגף נישואין ורבנות במשרד לשירותי דת.
בדברי ההספד של הרב ביטון הוא תיאר בהתרגשות עד כמה חקוק בזכרונו הריתחא דאורייתא של הרב מעודד בשבת תחכמוני בישיבת חברון בלימודו בחברותא עם הרב איתן יפהן מי שכיום משמש כר"מ בישיבה.
הרב ביטון גם תיאר בפני הציבור את המהפכה התורנית שחולל הרב מעודד בהונג קונג ואיך הוא מנחיל את דרך הלימוד לצד "גדלות האדם" שספג בישיבה, למאות ואלפי חברי הקהילה ובעלי עסקים הבאים מכל רחבי העולם.


0 תגובות